Artykuły
Sposoby obrazowania
- Sposoby obrazowania w reklamie telewizyjnej [docx, 30.11 kB]
Autorytet w rozumieniu młodzieży
- Autorytet w rozumieniu młodzieży [doc, 121.00 kB]
Akty wartościująco-emotywne w komentarzach internetowych
- Akty wartościująco-emotywne w komentarzach internetowych [doc, 104.50 kB]
Cele perswazyjne wypowiedzi parlamentarnych
- Cele perswazyjne wypowiedzi parlamentarnych [doc, 95.50 kB]
Operatory emotywne w publicytsyce
- Operatory emotywne w publicytsyce [doc, 79.50 kB]
Style dyskursu publicznego
- Style dyskursu publicznego [doc, 82.50 kB]
Językowy obraz nadawcy i odbiorcy w komentarzach internetowych
- Językowy obraz nadawcy i odbiorcy w komentarzach internetowych [doc, 72.50 kB]
Językowe wykładniki ideologii
- Językowe wykładniki ideologii [doc, 75.00 kB]
Niektóre składniki sytuacji komunikacyjnej
- Niektóre składniki sytuacji komunikacyjnej [doc, 64.00 kB]
Jan Paweł II jako uczestnik aktu komunikacji
- Jan Paweł II jako uczestnik aktu komunikacji [doc, 79.00 kB]