Sylwetka absolwenta
Uprawnienia do wykonywania zawodu
Absolwent w myśl zapisów Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, Dz.U. 2014 nr 0 poz. 1145 2015.01.01oraz Międzynarodowy Standard Klasyfikacji Zawodów ISCO-08
235911 Pedagog animacji kulturalnej, 2359 Teaching professional not elsewhere classified
który: kreuje i organizuje społeczność lokalną do uczestnictwa w kulturze; inicjuje i organizuje grupy osób zainteresowanych działalnością artystyczną i kulturalną; prowadzi zajęcia i warsztaty artystyczne; przekazuje wiedzę o określonej dziedzinie sztuki oraz uczy technik niezbędnych do jej uprawiania; stosuje techniki komunikacji społecznej i interpersonalnej w celu integrowania środowiska)
235916 Animator czasu wolnego młodzieży (pracownik młodzieżowy), 2359 Teaching professional not elsewhere classified
który: wspiera, inicjuje i organizuje zajęcia w czasie wolnym dla młodzieży zagrożonej uzależnieniami, przestępczością, agresją, prostytucją, pozbawionej opieki przez rodziców; prowadzi warsztaty i zajęcia w świetlicach środowiskowych, w klubach, w placówkach edukacji pozaszkolnej i nieformalnej oraz na ulicach; współpracuje ze szkołą i społecznościami lokalnymi; organizuje pomoc i wsparcie przez służby socjalne i placówki opieki zdrowotnej.
121904 Kierownik projektu, 1219 Business services and administration managers not elsewhere classified
który: w instytucji, organizacji pozarządowej, firmie, zarządza projektem, rozumianym jako tymczasowe przedsięwzięcie, podejmowane dla stworzenia unikalnego produktu, usługi lub innego rezultatu. Działa zatem w ściśle określonym celu (rezultat projektu), w zaplanowanych ramach czasowych (każdy projekt ma swój początek i koniec) oraz zgodnie z dostępnymi zasobami (harmonogram i kosztorys). Zarządzający projektem jednocześnie nadzoruje grupę pracowników zwanych zespołem projektu. Kierownik odpowiada za integrację zadań, delegowanie zadań członkom zespołu; organizację czasu pracy własnego oraz podwładnych; zakup produktów lub usług koniecznych do realizacji projektu; budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera; komunikowanie się ze wszystkimi interesariuszami projektu oraz członkami zespołu; kontrola jakości wykonania zadań projektowych; zarządzanie kosztami projektu; ocena ryzyka towarzyszącego realizacji projektu i opracowywanie scenariuszy na wypadek sytuacji nieprzewidzianych.