1996, tom I, numer 1-2


  1. Rzechowska E., Potencjalność w rozwoju: próba syntezy na podstawie teorii L.S. Wygotskiego i J. Piageta
  2. Walesa Cz., Rzechowska E., Możliwości w rozwoju religijności dzieci i młodzieży
  3. Lasota E., Charakterystyka niejęzykowego porozumiewania się
  4. Łoś Z., Spostrzeganie rysów twarzy jako wskaźnika właściwości psychicznych
  5. Trempała J., Malmberg L., Dorosłość w oczekiwaniach młodzieży polskiej i fińskiej
  6. Czerwińska - Jasiewicz M., Ocena własnych perspektyw życiowych przez młodzież w zmieniającej się sytuacji społecznej w Polsce
  7. Miluska J., Kulturowy kontekst procesu formowania tożsamości
  8. Żurkiewicz E., Udział młodzieży we wspólnych pracach na rzecz rodziny
  9. Czerwińska B.T., Kryzys w wartościowaniu u bezrobotnych w zależności od ich wieku, płci i fazy bezrobocia
  10. Kwiatkowska G.E., Rysunek spontaniczny w diagnozie zaburzeń w adaptacji dzieci 3,4 - letnich do przedszkola
  11. Kaja B., Sposób wyrażania Ja przez dzieci w procesie komunikowania się - próba skonstruowania metody badania Ja głębokiego
  12. Wójtowicz-Dacka M., Znaczenie intuicji w warsztacie psychologa
  13. Czapiga A., Wyzwalanie i utrwalanie aktywności dzieci znacznie i głęboko upośledzonych umysłowo