1996, tom I, numer 1-2
- Rzechowska E., Potencjalność w rozwoju: próba syntezy na podstawie teorii L.S. Wygotskiego i J. Piageta
- Walesa Cz., Rzechowska E., Możliwości w rozwoju religijności dzieci i młodzieży
- Lasota E., Charakterystyka niejęzykowego porozumiewania się
- Łoś Z., Spostrzeganie rysów twarzy jako wskaźnika właściwości psychicznych
- Trempała J., Malmberg L., Dorosłość w oczekiwaniach młodzieży polskiej i fińskiej
- Czerwińska - Jasiewicz M., Ocena własnych perspektyw życiowych przez młodzież w zmieniającej się sytuacji społecznej w Polsce
- Miluska J., Kulturowy kontekst procesu formowania tożsamości
- Żurkiewicz E., Udział młodzieży we wspólnych pracach na rzecz rodziny
- Czerwińska B.T., Kryzys w wartościowaniu u bezrobotnych w zależności od ich wieku, płci i fazy bezrobocia
- Kwiatkowska G.E., Rysunek spontaniczny w diagnozie zaburzeń w adaptacji dzieci 3,4 - letnich do przedszkola
- Kaja B., Sposób wyrażania Ja przez dzieci w procesie komunikowania się - próba skonstruowania metody badania Ja głębokiego
- Wójtowicz-Dacka M., Znaczenie intuicji w warsztacie psychologa
- Czapiga A., Wyzwalanie i utrwalanie aktywności dzieci znacznie i głęboko upośledzonych umysłowo
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.