Archiwum
2004, tom IX, numer 1
- Redaktor gościnny: Simone Dalla Bella
2003, tom VIII, numer 1-2
Artykuły:
- Kowalik S.: Ja-cielesne - próba nowego spojrzenia
- Mirucka B.: Ja-cielesne fundamentem osobowości
2002, tom II(VII), numer 2
Artykuły:
- Święcicka M.: Zaburzenia samokontroli u dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej
- Sikora R., Pisula E.: Przyczyny stresu i strategie radzenia sobie ze stresem u młodzieży w wieku 14 - 16 lat
2002, tom II (VII), numer 1
Artykuły:
- Czerniawska E., Cantwell R.: Polska adaptacja Kwestionariusza Giętkości Strategicznej (Strategic Flexibility Questionnaire) R. Cantwella
- Wójtowicz-Dacka M.: Intuicyjne vs racjonalne strategie rozwiązywania zadań a wynik w teście inteligencji Wechslera
2001, tom I(VI), numer 2
Artykuły:
- Łukasik A.: Psychogeneza wyobraźni
- Stanisławiak E.: Wydobywanie wspomnień. Zagadnienia metodologiczne
2001, tom I(VI), numer 1
Artykuły:
- Kuczyńska A., Kaczmarek J.: Doświadczenia seksualne, satysfakcja z życia seksualnego a jakość związku
- Werner I,. Jaśkowski P.: Magnokomórkowa teoria dysleksji
2000, tom V, numer 2
Artykuły:
- Czerniawska E.: Muzyka jako kontekst zadania pamięciowego
- Ledzińska M.: Dialog i edukacja
2000, tom V, numer 1
Artykuły:
Sęk A.P.: Percepcja dźwiękuŁukasik A.: Nacisk wewnętrzny wywierany techniką atrybucji a różnice między mężczyznami a kobietami w wykonywaniu zadań twórczych
1999, tom IV, numer 2
- Straś – Romanowska M., Rozwój osobowy. Próba konceptualizacji problemu w nawiązaniu do psychologii life-span
- Rzepa T., O „zmorach” analiz biograficznych
1999, tom IV, numer 1
- Czerniawska E., Samoregulacja w uczeniu się. Modele teoretyczne
- Brycz H., Kuryłek J., Nabywanie umiejętności spostrzegania odchyleń od racjonalności we własnym zachowaniu
1998, tom III, numer I
- Kaczmarek B., Człowiek Turinga czy człowiek naturalny?
- Kaja B., Przeżycie stresu związanego z powodzią i jego uwarunkowania. Analiza indywidualnych przypadków
1998, tom III, numer 2
- Łukasik A., Społeczne szacowanie wytworu twórczego
- Zalewska A., Ważność wartości społecznych wśród młodzieży uczącej się