mgr Dąbrowska AleksandraŻyciorys naukowy
Przebieg zatrudnienia:
Od 10.2020 Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Psychologii, Katedra Psychologii Wychowania, stanowisko: asystent
09.2018 – 01.2023 Międzynarodowa Szkoła Podstawowa Sokrates; stanowisko: psycholog
03.2019 – 09.2020 Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy; realizacja zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych
10.2016 – 08.2018 Międzynarodowa Szkoła Podstawowa Sokrates; stanowisko: asystent opiekuńczo – wychowawczy, nauczyciel wspomagający
Wykształcenie:
02.2017 – 09.2018 Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy Studia podyplomowe; przygotowanie pedagogiczne;
10.2013 – 06.2018 Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii; kierunek: psychologia, dyplom magistra
Dodatkowe kursy i szkolenia:
„Nowe cyfrowe narzędzia do diagnozy funkcjonowania społecznego i motywacji do działania” (2022, Diagmatic)
„Podstawy stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC®-V” (2021, Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego)
„Uniwersytet równych szans: niepełnosprawność narządu słuchu, niepełnosprawność narządu wzroku, niepełnosprawność narządu ruchu, zaburzenia psychiczne i spektrum autyzmu.” (2021, Kompleksowe Programy Szkół Wyższych, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój)
„Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu.” (2021, Nowoczesny Uniwersytet, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój)
„Cyberprzemoc w szkole - powiedz STOP.” (2021, OSE)
„Jak udzielać wsparcia psychologiczno-pedagogicznego uczniom w czasie i po pandemii.” (2021, Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli "P-IN")
„Co jest potrzebne, aby rozwój mowy i uwagi dzieci był prawidłowy? Fakty i mity. Gotowe rozwiązania.” (2020, JMT Magdalena Ławecka)
„Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych?” (2020, Strefa Wsparcia Pedagoga)
„Trening Umiejętności Społecznych (TUS)” (2020, Edu-Mach)
„Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno – wychowawczej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę.” (2020, Edu-Mach)
„Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny.” (2020, Edu-Mach)
„Radzenie sobie ze stresem” (2019, Edu-Mach)
„Techniki radzenia sobie ze złością swoją i innych oraz agresją” (2019, Edu-Mach)
„Jak się uczyć? Czyli o tym, co zrobić, by osiągnąć sukces edukacyjny.” (2019, Edu-Mach)