dr hab. Ciżkowicz BarbaraWspółpraca naukowa
WSPÓŁPRACA NAUKOWA
2019-2020 podnoszący osiągnięcia uczniów za pomocą spersonalizowanych ścieżek kształcenia opartych o badania naukowe z neurobiologii, pedagogiki i psychologii oraz uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję. na stanowisku: Ekspert ds. psychometrii
2016 - współpraca z CKE – konsultacja naukowa; projekt „Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zewnętrzne” wdrażany w ramach Działania 3.2 „Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych”
2013-2016 współpraca z Miejskim Ośrodkiem Edukacji Nauczycieli w ramach Strategii Rozwoju Edukacji Miasta Bydgoszczy .
2014-2016 Przeprowadzenie badań w ramach „Strategii Rozwoju Edukacji Miasta Bydgoszczy: realizacja badań pilotażowych” 2.1.2 Wdrożenie pilotażowego programu diagnozy problemów wychowawczych w szkołach i placówkach – uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
17-19.09.2015 współpraca z Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w ramach organizacji XXI KKDE;
2012 – Udział w badaniach przeprowadzanych przez Fundację Rektorów Polskich oraz Instytut Społeczeństwa Wiedzy, nt. Wdrażanie Krajowych Ram Kwalifikacji
2009 - 2011 University of Stavanger w Norwegii, projekt badawczy pt. Internacjonalizacja oraz podnoszenie kultury jakości kształcenia jako źródła reformy instytucjonalnej (Internationalisation and improving the culture of quality of education as sources of the institutional reform),.
2007 Recenzja raportu badawczego nt.: Opracowanie metodologii porównania wyników sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych (w zakresie zrównywania, kalibrowania i skalowania wyników), w ramach projektu: Badania dotyczące wyników egzaminów zewnętrznych, CKE i Europejski Fundusz Społeczny, EFS/II/220/06/2007;
2005-2006 Tożsamość regionalna młodzieży Kujaw i Pomorza, w ramach projektu pt. Tożsamość regionalna młodzieży regionu kujawsko-pomorskiego, realizowanym na podstawie umowy EK.I.1152-UZL/2005 zawartej między Województwem Kujawsko-Pomorskim a Kujawsko-Pomorską Szkołą Wyższą w Bydgoszczy.
1989-1990 Opracowanie programów komputerowych do analizy wyników badań pedagogicznych, w ramach Resortowego Programu Badań Podstawowych, nr III 30