dr Czech-Włodarczyk CelinaUdział w konferencjach naukowych
IX International Congress of Educational Research, Kraków, 17-19.09.2018, wygłoszony referat: Relation between ideology and educational policy in selected EU countries- case of citizenship education;
Komunikacja w przestrzeni instytucjonalnej, Piła,23-24.10.2018, wygłoszony referat: Polityka językowa w komunikacji pomiędzy instytucjami Unii Europejskiej a państwami członkowskimi;
Krytycznie z Foucaultem. Anarcheologia edukacji i przestrzeni publicznej, Bydgoszcz, 27-28.11.2018, wygłoszony referat: Neoliberalna rządomyślność i jej przejawy w sferze publicznej i prywatnej państw Ameryki Północnej;
Międzynarodowe Seminarium cyklu „Education for Society” zatytułowane: The role of education in developing key competences, Poznań, 11.04.2018, udział bierny;
Międzynarodowe Seminarium Metodologiczne „Badania interwencyjne w Kulturowo-Historycznej Teorii Działania”, Poznań, 01.03.2018, udział bierny;
Pedagogika i dialog. Ku zaufaniu i wspólnotowości, Poznań, 04-05.06.2018, wygłoszony referat: Stosowanie dialogu międzygrupowego w edukacji obywatelskiej w Kanadzie;
Plan Daltoński drogą optymalizacji rozwoju ucznia i nauczyciela, Poznań, 24.04.2018, udział bierny;
Rekonstrukcje kultury i edukacji. Dynamika selekcji i socjalizacji w perspektywie porównawczej, Poznań,17-18.01. 2018, wygłoszony referat: Procesy selekcji i awansu w zawodzie nauczyciela w Kanadzie;
XXXI Forum Pedagogów Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Wychowanie w demokracji i dla demokracji- teoria i praktyka, Wrocław, 14-15.11. 2018, wygłoszony referat: Wychowanie dla demokracji i obywatelstwa w czasach dysproporcji ekonomicznych w rozwoju państw na świecie- przykłady dobrych praktyk;
Z pedagogiką przez systemy i ideologie, Gdańsk, 15-16.10.2018, wygłoszony referat: Wyrównywanie szans edukacyjnych przedstawicieli ludności rdzennej poprzez programy wczesnej edukacji i opieki w Kanadzie;
Badania nad językiem i językami: dyscypliny i interdyscyplinarność, Warszawa,30.05- 01.06. 2019, wygłoszony referat: Zastosowanie KAD do analizy podręczników szkolnych w badaniach porównawczych;
Europe at a Crossroads: Rights, Values and Identity, Praga, 09-11.05.2019, wygłoszony referat: CITIZENSHIP EDUCATION AND THE GLOBAL IMPERATIVE IN THE COSMOPOLITAN TURN
Polonia i Polacy za granicą – kulturowe i edukacyjne obszary badań i doświadczeń, Poznań, 04-05.04.2019, wygłoszony referat: Procesy adaptacji społecznej polskich imigrantów w Kanadzie po 1980 roku;
Utopia a edukacja. O wyobrażeniach edukacji i światów możliwych w społeczeństwie masowym, Wrocław, 03.04.2019, wygłoszony referat: Krytyczny obywatel czy neoliberalny konsument? Utopijna wizja a pragmatyczny wymiar edukacji obywatelskiej w świetle wyników badania ICCS 2016.
23.09.20- "AERA and OECD Webinar: Education Research Worldwide in a COVID and Post-COVID World"- aktywny udział w dyskusji
28.09.20- "Self-Reflection: Becoming a 'democratic' teacher" in the frame of the digital NECE CAMPUS 2020, udział w dyskusji
30.09.20- "2020: A watershed moment for citizenship education? Tools and strategic options for Europe" NECE Campus 2020, udział w dyskusji
08.10.20- Symposium Teacher Experience and Practices in the time of Covid-19 ICET/MESH, udział bierny
22.10.20- 17th annual Brown Lecture in education research, William F. Tate IV, The segregation pandemic: brown as a treatment or placebo? American Education Research Association, udział bierny
27.10. 20 How to Get Published in Academic Journals, Wiley- udział w warsztacie
05-07.11.20- NECE Conference 2020 “Reconnecting in a post pandemic world. Citizenship education for democracy and sustainability.”- udział w dyskusjach i warsztatach
18.11.20 "21st Century Schools: The road to inclusion" , "Lifelong Learning for Sustainable Societies", LLL 2020 week- udział w dyskusji
24.11.20- AERA-OECD Forum: Measuring Teaching at a Global Scale—Policy Perspective on the findings from the global teaching insights video study, udział w dyskusji
30.11-04.12.20 Lifelong Learning Week, for Sustainable Societies- aktywny udział w dyskusjach i workshopach
01.12.20- ECIT’s 5th Annual Conference on European Citizenship- udział w dyskusji
15.12.20- "AERA-National Academies Forum: Monitoring Educational Equity"- udział bierny
2-3.12. 2021- II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Młodzież jako podmiot i przedmiot badań pedagogicznych”, referat: Wartości w polskich organizacjach młodzieżowych działających w ramach aktualnej europejskiej rzeczywistości społeczno- kulturowej” oraz moderowanie sekcji „Współczesna młodzież (akademicka) w procesie tranzycji do dorosłości”