prof. dr hab. Filipiak EwaWykaz wypromowanych doktorów
WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW
2012 Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,
2012 Ewa Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW
Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.
2014 Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze
szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet
Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW
2016 Joanna Szymczak, Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW
Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2017 Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266
2018 Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG
Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.
Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2018 Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli
edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.
2021 Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca: EduDesign M.Tyszkowska
WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW
2012 Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,
2012 Ewa Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW
Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.
2014 Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze
szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet
Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW
2016 Joanna Szymczak, Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW
Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2017 Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266
2018 Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG
Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.
Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2018 Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli
edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.
2021 Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca: EduDesign M.Tyszkowska
WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW
2012 Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,
2012 Ewa Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW
Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.
2014 Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze
szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet
Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW
2016 Joanna Szymczak, Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW
Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2017 Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266
2018 Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG
Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.
Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW
2018 Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli
edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.
2021 Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania
Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM
dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG
Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca: EduDesign M.Tyszkowska