prof. dr hab. Filipiak EwaWykaz wypromowanych doktorów

prof. dr hab. Filipiak EwaWykaz wypromowanych doktorów

WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW

2012                Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a  wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,

 

2012                Ewa     Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW

Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.

 

 

2014           Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze

                    szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet

      Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

      Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW

 

2016               Joanna Szymczak,  Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

                   Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW

Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

                                                          

2017               Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

   Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266

2018                   Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG

Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.

Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

 

 

2018       Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli

 edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.

 

2021     Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca:  EduDesign M.Tyszkowska

 

WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW

2012                Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a  wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,

 

2012                Ewa     Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW

Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.

 

 

2014           Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze

                    szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet

      Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

      Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW

 

2016               Joanna Szymczak,  Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

                   Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW

Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

                                                          

2017               Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

   Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266

2018                   Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG

Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.

Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

 

 

2018       Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli

 edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.

 

2021     Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca:  EduDesign M.Tyszkowska

 

WYKAZ WYPROMOWANYCH DOKTORÓW

2012                Kolber Magdalena, Strategie uczenia się języka obcego a  wyuczona bezradność (na przykładzie uczniów liceów ogólnokształcących),Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

Recenzenci: dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak, prof. uczelni; prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska,

 

2012                Ewa     Lemańska- Lewandowska, Przekonania nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną oraz wykorzystanie zindywidualizowanych strategii dyscypliny w praktyce edukacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska, dr hab. Ewa Kubiak-Szymborska, prof. UKW

Monografia: Lemańska-Lewandowska, E. (2013). Nauczyciele a dyscyplina w klasie szkolnej. Przekonania – strategie – kierunki zmian. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW.

 

 

2014           Małgorzata Wiśniewska, Specyfika kultury organizacyjnej wybranych subkultur w kulturze

                    szkoły na przykładzie miasta Bydgoszczy, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet

      Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

      Recenzenci: prof. dr hab. Beata Przyborowska, dr hab. Roman Leppert, prof. UKW

 

2016               Joanna Szymczak,  Refleksja podejmowana przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w perspektywie badań rekonstrukcyjnych,Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

                   Recenzenci: prof. dr hab. Teresa Hejnicka-Bezwińska, dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UKW

Monografia: Małgorzata Wiśniewska (2015) Kultury organizacyjne w szkole. Teoria - Badania-Rekomendacje. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

                                                          

2017               Kosz Justyna, Poczucie sprawstwa uczniów gimnazjum w kontekście tworzenia przez nich projektów edukacyjnych, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

   Recenzenci: dr hab. Monika Kin – Wiśniewska, prof. UŁ; dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Justyna Kosz-Szumska (2020) , Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza, UKW, Bydgoszcz, s. 266

2018                   Adam Mroczkowski, Kultura Uczenia się matematyki uczniów kończących drugi i trzeci etap edukacji szkolnej Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Agnieszka Nowak-Łojewska, prof. UG

Dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. nadzw.

Monografia: Adam Mroczkowski (2019) Kultura uczenia się matematyki uczniów kończących II i III etap edukacyjny. Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW

 

 

2018       Marika Przybylska, Postrzeganie własnych kompetencji diagnostycznych przez nauczycieli

 edukacji elementarnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz

 

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. nadzw.

 

2021     Małgorzata Tyszkowska ; Samoregulacja uczenia się uczniów klas czwartych szkoły podstawowej i jej wybrane uwarunkowania

Recenzenci: dr hab. Renata Michalak, prof. UAM

dr hab. Agnieszka-Nowak-Łojewska, prof. UG

Monografia: Małgorzata Tyszkowska (2022) Samoregulacja uczenia się w edukacji przedmiotowej. O budowaniu przestrzeni i wsparciu ucznia. Wydawca:  EduDesign M.Tyszkowska