dr Deja MonikaProjekty badawcze
2024-2027: grant "Akademicka Pomoc Psychologiczna dla Artystów - APPA" finansowanego przez Ministerstow Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu "Nauka dla Społeczeństwa II" (nr NdS-II/SP/0518/2024/01) - członek zespołu badawczego (kierownik: dr Anna Antonina Nogaj)
2023: grant "uWAŻNE DZIECKO - zajęcia profilaktyczne i terapeutyczne wspomagające rozwój kontroli uwagowej u dzieci w wieku przedszkolnym” finansowany ze środków Inkubatora Innowacji Społecznych "Włącznik" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu - kierownik (wraz z dr Małgorzatą Wójtowicz-Szefler)
2022-2023: grant "Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej usługi w zakresie prowadzenia warsztatów profilaktycznych z tematu zdrowia psychicznego nastolatków wspomaganej systemem ewaluacyjnym" finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, nabór nr RPMP.01.02.03-IP.01-12-009/21 (nr projektu RPMP.01.02.03--12-0167/21-00) - członek zespołu badawczego
2021-2022: grant "Opracowanie projektów zabawek terapeutycznych wydrukowanych na drukarce 3D oraz scenariuszy zajęć terapeutycznych dla dzieci przedwcześnie urodzonych" finansowany ze środków Inkubatora Innowacji Społecznych "Włącznik" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu - kierownik (wraz z dr Małgorzatą Wójtowicz-Szefler)
2018-2019: grant „Kompensacyjna aktywność mózgu osób starszych. Poszukiwanie wskaźników elektrofizjologicznych zaangażowanych w nią procesów poznawczych i jej możliwych zmian pod wpływem treningu pamięci operacyjnej” finansowany ze środków NCN w ramach grantu OPUS (nr projektu 2017/25/B/HS6/00360), kierownik projektu dr Ludmiła Zając-Lamparska – stypendysta
2016-2017: projekt badawczy „CaT - Career Tree” realizowany przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie we współpracy z Bahcesehir University (Turcja), Kadis z o.o. Ljubljana (Słowenia), Associació Baobab (Hiszpania), Polish Psychologists' Association (Wielka Brytania), finansowany ze środków UE w ramach programu Erasmus+ Partnerstwa Strategiczne (nr projektu 2014-1-PL01-KA200-003345) – wykonawca (badania pilotażowe i walidacyjne)
2014-2015: projekt badawczy „Pierwszoklasista 2014 – badanie trafności i rzetelności narzędzi TUNSS i TPR” Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie – wykonawca
Dotacje na badania naukowe młodych naukowców i doktorantów, przyznane WPiP:
2018: „Efekty treningu uwagi w okresie średniego dzieciństwa oraz ich transfer na pamięć operacyjną i inteligencję płynną”
2017: „Efekty treningu uwagi w okresie średniego dzieciństwa oraz ich transfer na pamięć operacyjną i inteligencję płynną”
2016: „Efekty krótkotrwałego treningu uwagi w rozwoju małych dzieci”
2015: „Wspomaganie wczesnego rozwoju dziecka”