Ogłoszenie: Zgłaszanie kandydatów na członków Rady Uczelni

Szanowni Państwo, Członkowie Senatu,

Uprzejmie informuję, że zgodnie z treścią § 41 ust. 3 Statutu Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego kandydata na członka Rady Uczelni może zgłosić co najmniej pięciu członków Senatu.

Propozycje kandydatur do Rady Uczelni Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego na kadencję 2025-2028 należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: KANDYDAT DO RADY UCZELNI w terminie do 31 października 2024 r. do godz. 15.00 do Biura Rektora UKW pok. 106, ul. J.K. Chodkiewicza 30.

Wymagania formalne wobec kandydata określają postanowienia art. 20 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2023r. poz. 742 ze zm.), zaś wymogi formalne zgłoszenia zostały wskazane w treści § 41 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.     

Z poważaniem
Prof. dr hab. Bernard Mendlik
Przewodniczący Senatu UKW