15 lat struktury samorządu terytorialnego w Polsce

Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania ma zaszczyt zaprosić do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „15 lat aktualnej struktury samorządu terytorialnego w Polsce” Bydgoszcz, 16-17 października 2013 r. 

GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI:

  1. Prawne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  2. Rozwój ekonomiczny samorządu terytorialnego;
  3. Administracyjne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  4. Społeczne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  5. Kulturowe podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  6. Rozwój lokalny samorządu terytorialnego;
  7. Partycypacja obywateli;
  8. Modernizacja samorządu terytorialnego

MIEJSCE OBRAD:
Obrady odbędą się na terenie miasta Bydgoszcz. Więcej informacji wkrótce.

ZGŁOSZENIA:
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w Konferencji oraz propozycji tematu referatu w terminie do dnia 30 sierpnia 2013r.:

  • na adres e-mailowy: ipaiz-ukw@o2.pl  lub
  • pocztą tradycyjną na adres: Sekretariat Instytutu Prawa, Administracji i  Zarządzania, ul. Przemysłowa 34, 85-758 Bydgoszcz, z dopiskiem „Konferencja – 15 lat samorządu”

Pełne teksty artykułów należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 października 2013r. 

Teksty przesłane po upływie wskazanego terminu ,bądź te które uzyskają negatywną recenzję, nie zostaną uwzględnione w monografii.
OPŁATA KONFERENCYJNA:

Opłata konferencyjna wynosi 400 zł.
Opłata konferencyjna obejmuje:

  1. koszty udziału w Konferencji,
  2. publikację
  3. koszty wyżywienia 
  4. kolację integracyjną.

Przewidziano możliwość opłaty:

  • za sam udział w konferencji bez publikacji referatu 200 zł
  • publikacja referatu bez uczestnictwa w Konferencji 300 zł

Ostateczny termin dokonywania wpłat upływa z dniem 30 września 2013r.

Jednocześnie informujemy, iż uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.Opłata nie pokrywa kosztów dojazdu i zakwaterowania. Konto bankowe: BANK ZACHODNI WBK S.A. O/Bydgoszcz 92 1500 1360 1213 6001 8602 0000 W temacie prosimy o wpisanie: „Konferencja 15 lat samorządu” oraz imię i nazwisko 

KALENDARIUM:

  1. Nadesłanie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych (w przypadku samego uczestnictwa bez referatu) 30 września 2013 r.; 
  2. Nadesłanie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych (w przypadku uczestnictwa z referatem) 30 sierpnia 2013 r.;
  3. Złożenie tekstu referatu wraz z abstraktem w języku polskim i angielskim do 30 października 2013 r.; (mile widziane w dniu konferencji)
  4. Opłatę konferencyjna należy przesłać do  30 września 2013 r. 
  5. Wysłanie Uczestnikom konferencji szczegółowego programu konferencji do 10 października 2013 r.

KOMITET ORGANIZACYJNY:

Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego:
mgr Katarzyna Biskup kom. 694-802-421
Sekretarz:
mgr Miłosz Chruściel

Komitet Organizacyjny:
dr Anna Folgier
mgr Agnieszka Kilińska – Pękacz
mgr Jakub Kujawa  

KONTAKT:
Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Przemysłowa 34  85-758 Bydgoszcz. Tel.: 52 32 59 250 (Sekretariat); ipaiz-ukw@o2.pl 

Więcej na: http://www.konferencja-ukw.pl