Praca: Konkurs na Kanclerza UKW
Rektor Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ogłasza konkurs na stanowisko Kanclerza.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:
- wykształcenie wyższe magisterskie z ekonomii, zarządzania, prawa lub studia doktoranckie na podanych kierunkach ( preferowane studia podyplomowe MBA),
- udokumentowany staż pracy minimum 10 lat w publicznej szkole wyższej, w tym minimum 5 lat na stanowiskach kierowniczych,
- znajomość podstaw prawnych, zagadnień ekonomicznych finansowych i inwestycyjnych oraz przepisów dotyczących funkcjonowania publicznych szkół wyższych.
- umiejętność nawiązywania kontaktów z instytucjami i organami zwierzchnimi w zakresie realizacji zadań statutowych i finansów Uczelni.
- doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków wspólnotowych/unijnych lub innych zewnętrznych oraz w tworzeniu dokumentacji z nimi związanych.
- skuteczność w zakresie pozyskiwania środków finansowych na rozwój Uczelni.
- predyspozycje menedżerskie, nienaganna opinia oraz stan zdrowia pozwalający na prawidłowe wykonywanie obowiązków.
- doświadczenie w kierowaniu dużym zespołem ludzkim .
- udokumentowana znajomość języka angielskiego o stopniu biegłości B2 (mile widziana znajomość drugiego języka obcego).
- pełna dyspozycyjność.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- CV z fotografią i list motywacyjny,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich lub doktoranckich oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
- opinie zawodowe z okresu zatrudnienia na stanowiskach kierowniczych, świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż zawodowy,
- koncepcję funkcjonowania i rozwoju uczelni z zakresu kompetencji kanclerza.
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zm.),
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko kanclerza - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Oferty z dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem "Konkurs” w terminie do 14 lipca 2014r. na adres: Biuro Rektora Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, pok. 106 tel. 52 341-92-00.
O zakwalifikowaniu do konkursu oraz o terminie jego przeprowadzenia kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Zastrzega się prawo dowolnego wyboru kandydata.