Nowy kierunek: Innowacyjność i zarządzanie

Nowy kierunek na UKW - Innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną

Jak skutecznie wyjść naprzeciw wymaganiom konkurencyjnego rynku pracy?
Czym wyróżnić się spośród połowy miliona absolwentów, którzy każdego roku kończą studia wyższe? Innowacyjność w myśleniu, kreatywność i profesjonalizm!
Tego poszukują dzisiejsi pracodawcy!

Właśnie dla Ciebie, stworzyliśmy pierwszy w Polsce kierunek studiów: Innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną
studia I stopnia (3-letnie licencjackie)
stacjonarne i niestacjonarne

Nowością jest, że studiujesz cztery moduły: Innowacyjność, Organizację i zarządzanie, Politologię oraz Komunikację społeczną - dodatkowo wybierasz jedną z trzech atrakcyjnych specjalności: Branding, Coaching lub Strategie rozwoju lokalnego i regionalnego.

Masz ogromną szansę studiowania, zarówno w trybie stacjonarnym jak i niestacjonarnym, unikatowego i innowacyjnego kierunku, którego program został opracowany w oparciu o współczesne trendy w kraju i na świecie. Jako nasz Student sam wybierasz profil, który najbardziej Cię interesuje. Ponadto masz możliwość odbycia części studiów za granicą, w ramach programu Erasmus +.

Przed Tobą otwierają się więc szerokie perspektywy kariery zawodowej, we wszystkich wymiarach sfery publicznej. Wybierz kierunek… na przyszłość!

Studiuj Innowacyjność i zarządzanie w nowym gmachu INP w samym centrum miasta.

Specjalności:

  • Branding

Jako Absolwent tej specjalności otrzymasz kompleksową wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi, trendów i najlepszych praktyk w zarządzaniu marką. Będziesz dysponował umiejętnościami związanymi z przygotowywaniem i wdrażaniem operacyjnych programów działań dla marki. Staniesz się specjalistą w zakresie promowania i zarządzania projektami innowacyjnymi związanymi z budową świadomości marki – kreowaniem i utrzymaniem jej pozytywnego wizerunku. Zyskasz umiejętności samodzielnego kształtowania strategii marki oraz określania jej architektury. Zachowania konsumenckie i style życia, brand design, design management, semiotyka kultury popularnej – to przykładowe przedmioty, które przewiduje program kształcenia na tej specjalności.

Otwiera się zatem przed Tobą perspektywa zatrudnienia w firmach konsultingowych, agencjach brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz wśród kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką.

  • Coaching

Interesuje Cię coaching? - a pełnienie funkcji coach managera, wykorzystującego coachingowy styl zarządzania oraz mentorską odpowiedzialność za rozwój innych – brzmi dla Ciebie atrakcyjnie? To znaczy, że ten kierunek stworzyliśmy z myślą o Tobie.

Studia na tej specjalności, gwarantują zdobycie kompleksowej wiedzy na temat specyfiki coachingu i mentoringu. Wyposażymy Cię w kompetencje organizacyjne, pozwalające na wdrażanie rozbudowanych programów rozwojowych, planowanie i koordynowanie projektów coachingu wewnętrznego oraz zewnętrznego. Poznasz uwarunkowania psychologiczne procesu rozwoju i związane z nim trudności, a poprzez opanowanie metod, technik i narzędzi coachingu, będziesz przygotowany do wspierania rozwoju pracowników i wprowadzania zmian. Program studiów przewiduje takie przedmioty jak m.in.: narzędzia w coachingu, coaching kariery, coaching w biznesie, warsztat i modele sesji coachingowych.

Jako nasz Absolwent będziesz przygotowany do pracy w charakterze coach menagera w organizacji, profesjonalnego doradcy zawodowego, mentora, specjalisty w zakresie rozwoju zawodowego, trenera, koordynatora projektów, jak i koordynatora zespołów.

  • Strategie rozwoju lokalnego i regionalnego

Innowacyjne zarządzanie w kontekście rozwoju lokalnego i regionalnego, to dziś wyzwanie przyszłości. Studia na tej specjalności wyposażą Cię w umiejętności i kompetencje warunkujące właściwe programowanie strategiczne oraz wykonywanie kompleksowych przedsięwzięć prorozwojowych na szczeblu lokalnym i regionalnym. Otrzymasz wiedzę na temat finansów publicznych, a w szczególności kwestii zasad finansowania jednostek samorządowych. W swojej przyszłej pracy, bez problemu będziesz wykorzystywał technologie informacyjne i komunikacyjne e-administracji. Będziesz dysponował umiejętnościami tworzenia strategii marketingowych, mających na celu podnoszenie konkurencyjności miast i regionów - w globalnej gospodarce opartej na wiedzy. Konkurencyjność i kreatywność regionu, zarządzanie majątkiem publicznym, strategie zrównoważonego rozwoju, marketing terytorialny – to przykładowe przedmioty, realizowane w cyklu studiów.

Jako nasz Absolwent, będziesz przygotowany do pracy w urzędach gminnych, powiatowych oraz marszałkowskich, w jednostkach zajmujących się procesami programowania rozwoju w skali regionalnej i lokalnej, w administracji samorządowej i rządowej, w firmach konsultingowych oraz organizacjach pozarządowych.

Sylwetka absolwenta:

Absolwent kierunku innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną, studiów pierwszego stopnia tego kierunku, otrzymuje wszechstronną wiedzę i kwalifikacje dotyczące kreowania, wdrażania i upowszechniania innowacyjnych rozwiązań w sferze prywatnej, biznesowej, a przede wszystkim w sferze publicznej. Jest przygotowany do zarządzania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacyjnymi oraz do realizacji podstawowych funkcji zarządzania w organizacjach. Posiada umiejętność systemowego postrzegania procesów powstawania i realizacji innowacji w sferze publicznej, uwzględniając kwestię społecznych i politycznych uwarunkowań innowacji, transferu wiedzy oraz wykorzystania nowych technologii. Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny, dostrzega potrzebę wdrażania nowych rozwiązań, szczególnie w zakresie innowacji w procesie zarządzania oraz strategii i marketingu innowacji. Dostrzega potrzebę wytwarzania potencjału innowacyjności jako czynnika rozwoju, szczególnie w sferze publicznej.

Więcej na stronie: portalrekrutacyjny.ukw.edu.pl, rejestracja na studia trwa do 9 lipca (studia stacjonarne) i do 14 września (na studia niestacjonarne)!