Konkurs na stanowisko Kanclerza UKW

Rektor Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy prof. dr hab. Jacek Woźny ogłasza konkurs na stanowisko Kanclerza UKW.

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie).
  • Udokumentowany staż pracy – co najmniej 10 lat na stanowiskach kierowniczych,
    w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych w publicznych szkołach wyższych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zasobami ludzkimi.
  • Znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych szkół wyższych (ustawa o szkolnictwie wyższym, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Kodeks pracy, ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych).
  • Znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych, na podstawie których działa uczelnia publiczna.
  • Znajomość języka obcego nowożytnego.
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa.
  • Chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Kandydaci niespełniający warunku posiadania wykształcenia wyższego oraz stażu pracy na stanowiskach kierowniczych nie będą rozpatrywani.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie dokumentów zwierających:

  • Curriculum vitae z fotografią.
  • List motywacyjny.
  • Koncepcję funkcjonowania i rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
    z zakresu kompetencji kanclerza w zgodności z aktualną strategią Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego (dostępną na stronie internetowej - adres: www.ukw.edu.pl/akty-prawne/szukaj).
  • Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy.
  • Referencje od poprzednich pracodawców, obejmujące okres minimum ostatnich 5 lat pracy zawodowej.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
  • Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12,2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U z 2013 r. poz. 168 ze zm.)
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, wiarygodności dokumentów oraz nietoczącym się przeciwko żadnym postępowaniu karnym lub  aktualne zaświadczenie o niekaralności z kartoteki karnej Krajowego Rejestru Karnego (wydane nie później niż 30 dni przed dniem złożenia dokumentów).
  • Dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na kanclerza UKW”, proszę składać w Kancelarii Głównej UKW, Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30 pokój nr 108 (pierwsze piętro) w godz. od 10.00 – 14.00, od poniedziałku do piątku,
    w terminie do 23 września 2016 r.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 września 2016 roku.
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska, jedynie wybranego kandydata. Złożone dokumenty można będzie odbierać w terminie od 1 października 2016 r. do 31października 2016 r.
Po tym terminie dokumenty nieodebrane ulegną komisyjnemu zniszczeniu.