Konkurs na stanowisko Kwestora

REKTOR UNIWERSYTETU KAZIMIERZA WIELKIEGO  OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO KWESTORA
Wymogi dla kandydatów:

  • spełnienie wymagań  art. 54 pkt 1-4  ustawy o finansach publicznych,
  • wykształcenie wyższe ( preferowane: ekonomiczne ),
  • staż pracy w uczelni publicznej minimum 7 lat w tym 3 lata na stanowisku głównego księgowego,
  • znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, prawa podatkowego oraz przepisów dotyczących finansowania nauki i szkolnictwa wyższego,
  • umiejętność planowania przedsięwzięć z wykorzystaniem środków budżetowych, unijnych, zdolności analityczne,
  • znajomość zasad rozliczania projektów,
  • zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania zespołem.

Główne zadania:

  • opracowywanie prowizorium budżetowego i rocznego planu rzeczowo-finansowego,
  • zapewnienie stabilności finansowej Uczelni, efektywne gospodarowanie środkami finansowymi,
  • aktualizowanie zasad polityki rachunkowości, gospodarki finansowej, planowania i budżetowania,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad   wykonywania budżetu,
  • prowadzenie rozliczeń podatkowych, kontroli kompletności dokumentów i zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • nadzór, kontrola, doskonalenie  obiegu dokumentów,
  • przygotowywanie sprawozdawczości finansowej, budżetowej i statystycznej,
  • współpraca z władzami  Uczelni , raportowanie swoich działań,
  • odpowiedzialność za rozliczanie finansowe projektów unijnych, grantów i dotacji,
  • rozliczanie inwestycji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów,
  • świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za naruszenie przepisów ustawy o dyscyplinie finansów publicznych,
  • zaświadczenie o  niekaralności z KRK,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych; tj Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm”,
  • kopia dowodu osobistego,
  • dokumenty potwierdzające umiejętności, doświadczenie i wiedzę.

Oferty z dokumentami należy składać w kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko Kwestora” w Kancelarii Głównej przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy, pokój nr 108 (pierwsze piętro) w godz. 10.00-14.00 w terminie do 09.12.2016r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 22.12.2016r.
Uczelnia  zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. Kandydat wyłoniony w postepowaniu konkursowym jest zobowiązany do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub oświadczeniu o wcześniejszym złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
Komisja konkursowa w składzie:
Przewodniczący dr hab. Zbigniew Bukowski, prof. nadzw. – Prorektor ds. Finansów i Organizacji
Członkowie:
prof. dr hab.  Jarosław Burczyk- Prorektor ds. Nauki
dr hab. inż. Marek Macko, prof. nadzw.- Prorektor ds. Rozwoju i Współpracy
dr hab. Benedykt Odya, prof. nadzw.- Prorektor ds. Studenckich i Jakości Kształcenia
mgr Renata Malak – Kanclerz
mgr Arletta Szyińska – po Kwestora