Praca: archiwista
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego zatrudni archiwistę.
Rodzaj umowy: umowa o pracę (od kwietnia 2018 r.)
Wymiar etatu: 1/2 etatu
Opis stanowiska:
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- porządkowanie akt dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji,
- przyjmowanie akt jednostek organizacyjnych UKW,
- aktualizowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
Obowiązki archiwisty:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego,
- przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych,
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe najlepiej z zakresu archiwistyki lub ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
- znajomość norm prawnych zawartych w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel),
- zaangażowanie, sumienność, dokładność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy z opisem wykonywanych zadań,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji.
Formy kontaktu:
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego pok. 108, ul. J. K. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz w terminie do 30 marca 2018 r.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.