Praca: archiwista

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego zatrudni archiwistę.
Rodzaj umowy: umowa o pracę (od kwietnia 2018 r.)
Wymiar etatu: 1/2 etatu

Opis stanowiska:

  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • porządkowanie akt dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
  • udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji,
  • przyjmowanie akt jednostek organizacyjnych UKW,
  • aktualizowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.

Obowiązki archiwisty:

  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego,
  • przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych,
  • przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe najlepiej z zakresu archiwistyki lub ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
  • znajomość norm prawnych zawartych w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel),
  • zaangażowanie, sumienność, dokładność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy z opisem wykonywanych zadań,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji.

Formy kontaktu:
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego pok. 108, ul. J. K. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz w terminie do 30 marca 2018 r.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.