Humanistyka 2.0 podczas Poznań Game Arena

Humanistyka 2.0 podczas Poznań Game Arena

12-14 października 2018 roku reprezentacja Katedry Dziennikarstwa, Nowych Mediów i Komunikacji Społecznej wzięła udział w niezwykłym dla branży gier wydarzeniu: Poznań Game Arena (PGA). Podczas jesiennego weekendu zaprezentowano osiągnięcia kierunku Humanistyka Drugiej Generacji (specjalność: Badanie i projektowanie gier). 
PGA poświęcona jest przede wszystkim promocji gier oraz związanej z nimi technologii. Wydarzenie adresowane jest zarówno dla dużych korporacji, celebrytów branżowych, jak i mniejszych twórców oraz instytucji związanych z grami. Podczas eventu wystawcy mieli okazję do prezentacji swoich dokonań szerszej publiczności, nawiązania nowych znajomości w branży oraz poszukiwania potencjalnych partnerów, pracowników i pracodawców.
W skład zespołu prezentującego dokonania Humanistyki Drugiej Generacji weszli: Mateusz Chenc i Iga Kowalik (absolwenci i sympatycy), Adam Prucnal i Agata Sochalska (studenci II roku) oraz Marta Tymińska (pracowniczka dydaktyczna).
Poznań Game Arena to niezwykła okazja w branży do promowania studiów na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Targowe liczniki PGE odnotowały ponad 41 000 odwiedzających gości. Nasza Uczelnia miała okazję zaprezentować gry cyfrowe, planszowe, RPG (narracyjne gry fabularne), paragrafowe oraz larpowe. Stoisko Humanistyki 2.0. przyciągało wielu entuzjastów gier w różnym wieku oraz kilkoro gości z zagranicy (głównie z Japonii, Ukrainy i Turcji), którzy okazali zainteresowanie potencjalną współpracą z naszym Uniwersytetem. Udział UKW w PGA należy więc zaliczyć do udanych!