Sukcesy UKW na KAYAKMANII

Sukcesy UKW na KAYAKMANII

Weekend 31 sierpnia – 1 września 2019 r. był dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, partnera wydarzenia bardzo intensywny! Podczas imprezy można było odwiedzić nasze stoisko, porozmawiać ze studentami i pracownikami uczelni oraz „pościgać” się na ergometrach. Dziękujemy za wsparcie Instytutowi Kultury Fizycznej UKW. Całą imprezę wspomogli także wolontariusze, w dużej części studenci UKW.

W niedzielę odbyły się wyścigi Smoczych Łodzie w walce o Smoczy Graal i wyścig łodzi butelkowych, w których z sukcesem wystartowały nasze drużyny. Obie ekipy w wielkim stylu zwyciężyły w swoich konkurencjach, nasi rywale nie mieli szans!

W wyścigu łodzi butelkowych, organizowanym w ramach strefy EKO starowała drużyna UKW w składzie:

  • Agata Patalon, studentka wychowana fizycznego,
  • Weronika Paczkowska, studentka administracji,
  • Sebastian Dąbrowski, student bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • Dawid Strzałkowski, student innowacyjności i zarządzania sferą publiczną.

Nasza ekipa była nie do pokonania, wygrali wszystkie wyścigu w fazie pucharowej oraz wyścig finałowy! To była wspaniała rywalizacja! Gratulujemy!

Niemniejsze emocje towarzyszyły wyścigowi Smoczych Łodzi w walce o Smoczy Graal, tu wystawiliśmy 10-osobową drużynę UKW w jej składzie znaleźli się studenci, pracownicy, absolwenci i przyjaciele uczelni:

  • Weronika Schab – studentka,
  • Dawid Strzałkowski- student,
  • Radosław Kwasigroch – student,
  • Paweł Kruszyński – student,
  • Maciej Krause – student,
  • Kacper Głowacki – student,
  • Jarosław Wengierski – absolwent,
  • Danel Kara – przyjaciel uczelni,
  • Sławomir Łaniecki – wykładowca,
  • Janusz Pociask – wykładowca.

W zawodach wzięły udział 4 ekipy – UKW, wolontariusze Kayakmani – w dużej mierze także studenci UKW, Nitrochem i Canoe Masters. Również w tej rywalizacji drużyna UKW nie miała sobie równych i ostatecznie wygrała całą rywalizację zdobywając Złoty Graal!

Gratulujemy i dziękujemy wszystkim zawodnikom, wolontariuszom i osobom zaangażowanym w organizację tego wydarzenia!